Lukt dit bericht - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van cobyvanopstal - WaarBenJij.nu Lukt dit bericht - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van cobyvanopstal - WaarBenJij.nu

Lukt dit bericht

Door: Coby

Blijf op de hoogte en volg

22 November 2013 | Nederland, Gorinchem

Hallo allemaal, ja ik weet het. Meer dan 2 weken geen bericht. Ik heb t echt druk gehad en de mogelijkheid die ik had, tja toen had ik een prachtig verhaal gemaakt en hup verzenden, maar dan was alles weg.
De reis is prachtig, de groep geweldig. Truus het zijn Wil, Frans en Leena die mee zijn.
Ik hou dit bericht kort, eerst maar eens kijken of het lukt met wegsturen.
Ik gebruik de i pad van Leena. Oh dat is een van mijn eerste aankopen in Nl. Wat een uitvinding. Geen geren meer naar internet tentjes. Maar vanaf je hotelkamer een bericht sturen, moet er wel verbinding zijn hè Ria!!!! Hihi.
Het toerisme valt mee, de Birmezen zijn nog steeds ongelooflijk vriendelijk en gastvrij. Natuurlijk zijn sommige dingen duurder geworden, maar dat is toch overal.
Lieve allemaal, reageren jullie aub. Ik kan nu deze ipad gebruiken en stuur dan van Bagan een mooi reisverhaal.
Alles is erg goed, maar super druk reisschema.
Vandaag is mijn eerste vrije dag sinds de reis gestart is.
Ik hoor dat het bij jullie 2 graden is, ik zit in mijn helmpje en ga over 2 uur een korte boottocht maken.
Veel liefs Coby.xx

  • 22 November 2013 - 06:42

    Nel:

    Lieve coby,
    Goed weer wat van je te horen
    Ik ben benieuwd naar je verhaal uit Bagan
    Hoe is je groep?
    Hier is de winter begonnen, mis je nog niets aan
    Liefs nel

  • 22 November 2013 - 07:54

    Fam Van Der Tak:

    Lieve coby,

    ik dacht wat gek dat ik nog steeds geen bericht heb van coby. Mar nu snap ik het. Ipad is zeker handig maarik heb een asus dat is een tablet die je kan gebruiken als mini laptop of als tablet ideaal. Dat is super makkelijk met al je verhalen te typen. xxxxx ons

  • 22 November 2013 - 08:37

    Frans:

    Ha Coby, bericht is gewoon aangekomen, hoor. Wat leuk om weer te lezen wat je daar allemaal meemaakt. Hopelijk heb je een beetje leuke groep! Groetjes, Frans xxx

  • 22 November 2013 - 09:07

    Nan:

    Hoi Coby, leuk te lezen dat je weer op pad bent en dat je het weer goed naar je zin hebt!!
    Geniet ervan en we zien elkaar weer op de vakantiebeurs !!Liefs Nan.

  • 22 November 2013 - 09:24

    Antje:

    Ha Coby, inderdaad, dat duurde even voordat we wat hoorden. Fijn dat het goed gaat, dat je veel beleeft.
    Hier is het inderdaad echt meer winter aan het worden. Wennen aan de kou en kale bomen. We horen weer graag van je. Fijne reis en tijd verder. Liefs, ook van John

  • 22 November 2013 - 09:37

    Ernst:

    Prima ontvangst Coby, vertel maar, vertel maar, vertel maar ..........
    We zijn nieuwsgierig.
    Groeten Ernst

  • 22 November 2013 - 10:14

    Truus:

    Ha Coby,leuk om iets van je te horen,je bericht is dus aangekomen.
    Met Frans, Wil en Leena heb je een paar leuke reizigers in je groep. Ik bewaar mooie herinneringen aan de bruiloft die we met Frans en Wil bezochten. Wil he hen alkedrie de groeten doen?
    Hier gaat alles z'n gangetje,we kijken al wel stiekem waar we volgend jaar heen willen....
    Geniet nog in het prachtige Bagan en doe nog een bakkie bij de imitators van
    Starbucks! Hartelijke groet, Marinus en Truus

  • 22 November 2013 - 10:32

    Marjanne:

    Hey Zus,

    Leuk weer van je te horen. Geniet maar van het mooie weer daar want id het is hier koud aan het worden. Geniet nog verder van je reis en tot horens.

    Gr Je Zusje Marjanne

  • 22 November 2013 - 13:27

    Grada:

    Lieve Coby,goed weer wat van je te horen en dat het je goed gaat.Kijk alweer uit naar je bericht uit Bagan.En ja,Djinda en haar I pad zijn ook 1....die kan al niet meer zonder!Lieve groet van Pe,Djinda & Grada xxx

  • 22 November 2013 - 15:07

    Ella:

    Inderdaad als je het Apple virus 1 keer te pakken hebt maar zo handig maar ja de internetcafe's hadden ook zo zijn charme maar ja tijden veranderen;)
    Maar goed in afwachting van je volgend verlag.

    Vanavond concert van Boudewijn de Groot in Apeldoorn!
    EB

  • 22 November 2013 - 19:05

    Marion:

    Hoi Coby, leuk weer wat van je te horen. Mijn tip voor Bagan is: huur een fiets en ga lekker over de kleine paadjes tussen de tempels fietsen. Of wordt het ballonvaren? Ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Geniet van je reis!
    Lieve groetjes Marion

  • 22 November 2013 - 20:56

    Regina:

    Hoi Coby
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb daar in het verre land,toe maar jij genieten van de zon en wij onze dikke jassen al aan,ach verschil moet er zijn

  • 23 November 2013 - 14:44

    Evelyn:

    He Coby, leuk wat van je te horen. Fijn dat alles goed gaat en je een leuke groep hebt.
    Geniet er nog maar even van, want het is zo weer voorbij!

    Groetjes Evelyn

  • 23 November 2013 - 15:36

    Maaike:

    Hoi Coby, fijn om weer iets van je te horen.Wat een lekker weer bij jullie.En natuurlijk valt er weer een hoop te zien en te beleven.Mijn kerstslinger hangt alweer aan het balkon. en jij zit lekker in de zon.Ik hoop dat het een mooie reis is en dat het goed met de groep gaat,zonder problemen is wel zo makkelijk.Fijn dat je het gemak van de i pad weet te waarderen er is wel veel verandert , sinds je allereerste reis.Nu Coby veel liefs en pas goed op je zelf.Ik hoor wel weer een verhaal.ik kijk er naar uit.veel liefs maaikeXXXXXXX

  • 23 November 2013 - 15:40

    Oom Cor:

    Hallo Coby,
    Je bericht gelezen. Vandaag pas hoor. Tante heeft haar verjaardag gevierd, vandaar.
    Veel reisplezier nog gewenst en tot horens,
    Oom Cor

  • 24 November 2013 - 14:35

    Marjan:

    heeeeeeeeee cobie wat fijn om van je te horen!! Jij geniet van je drukke reis!!En dan daar de uitvinding gevonden in het gebruik van een ipad. Knap hoor. Je motor maar weer wachten zeker, hihihi
    Heel veel plezier hoor en laat maar weer gauw van je horen. Hier net terug van familie bezoek, ons lief neefje Jules werd gedoopt, mooie dienst. Strakkies weer naar t werk, slaapdienst draaien.
    En dinsdag met mijn zussie een avondje naar powervrouwen, als dank nog op mijn "meesterwerk".
    Zo weer ff wat bijgekletst ohja een bakkie met ria is nog niet gelukt, hopelijk deze week RIA???hahaha Dag lieve co tot horens....

  • 24 November 2013 - 16:52

    Wivine:

    Hoi Coby, hier ben ik weer, ditmaal vanuit mijn nieuwe woonstek. we moeten toch eens bij elkaar bewonderen wanneer jij klaar ben met het bewonderen van Birma. Ik zit ondergedompeld in Boeddhistisch onderricht, ook fijn.
    Geniet ervan...

  • 24 November 2013 - 19:50

    Piet:

    Lo Co,

    Goed ff wat te lezen meis. Fijn dat alles goed is/gaat en je een leuke groep hebt.
    Je kiest telkens de zon als het hier kouder wordt, goed bezig hoor :).

    Ik hoop dat alles goed blijft (gaan). Geniet vooral van al het goede,
    stuur svp wat zon hierheen.

    grtz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gorinchem

Nog 2 nachten slapen in NL

Een jaar geleden was mijn laatste bericht.
Het is weer zover: ik mag weer op pad voor Koning Aap. Ik had een prachtige reis: India en Nepal, maar helaas door te weinig deelnemers gaat die niet door en heb ik Myanmar gekregen.
Ja ik weet het, de zoveelste keer die kant op.
Zeker nu het toerisme met 500% is toegenomen zal het toch anders zijn.
Ik ga met Aap Belgie, de meeste deelnemers zijn Vlaams op 3 Hollanders na, die twee jaar geleden ook in mijn groep zaten (India reis 2011)
Vandaag zondag 3 novermber nog echt samen met Ria genoten van het prachtige Nederlandse herfst weer, de blauwe luchten waar zo nu en dan regen uit kwam. Het onweerde. Maar ook een prachtige regenboog gezien waarbij beide kanten de grond raakten.
Helemaal speciaal was de plek: het kerkhof waar mijn ma en pa liggen. Het moest zo zijn.
Twee zwanen in het gras naast het kerkhof en een reiger vloog over het graf.
Mooi afscheid om binnen 48 uur weer op een ander gedeelte van deze prachtige aardbol te zijn.
Uiteraard prober ik daar waar mogelijk jullie weer op de hoogte te houden.
Er zit een nieuwe treinreis in en ik ga het Air Baloon festival meemaken. Dit heb ik ook nog nooit gezien in Myanmar.
Mijn college Paula begeleid een Nederlandse groep.
We hebben al contact (zij zat in Nepal en nu in Bangkok) en we hebben veel verschillende hotels.

Wat ook belangrijk is: ik weet al welke reis ik in 2014 ga begeleiden. Nu zorgen dat er minimaal acht rezigers/sters opkomen.
Vertrek 10 oktober 2014 een 31 daagse reis ( INC) naar India.
Delhi, een national park, wereld beroemde tempels over vrouwen en erotiek (o lala) , een plaatsje waar we eerbetoon geven aan Shiva, kleurrijke bazaars, eeuwenoude Islamitische monumenten bezoeken, maar ook strand, om te eindigen in Mumbai, de snelst groeiende stad van India.
(Kan ik eindelijk je ouders bezoeken Glynis Ann, de vorige keer niet mogelijk door de bomaanslagen)
Jo, Rowan, Evelyn, Nel en anderen: niets voor jullie, deze prachtige reis?

Ik hou het hierbij, de tas is nog niet volledig gepakt, de hondjes moeten uit, de kachel staat aan en studio sport begint zo.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes en xxxx van mij, Coby.

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2015

Heerlijk weer in China

26 November 2013

Bericht vanuit Bagan

22 November 2013

Lukt dit bericht

03 November 2013

Nog 2 nachtjes slapen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 121140

Voorgaande reizen:

07 November 2015 - 08 November 2015

Bijna thuis

08 Oktober 2015 - 08 November 2015

Bijna thuis

22 Oktober 2015 - 22 Oktober 2015

17 uur in de trein

05 November 2013 - 04 December 2013

Nog 2 nachten slapen in NL

04 Oktober 2012 - 04 November 2012

Myanmar

17 Oktober 2012 - 17 Oktober 2012

Oh wat is dit toch een geweldig land

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Coby gaat definitief op pad naar Myanmar

Landen bezocht: